luni, 5 aprilie 2010

Cum zorii cheama

Cum zorii cheama ziua si-amurgul cheama luna,
Cum vulturu-naltimea,cum muntele furtuna,
Cum dorul revederea...asa Te chem intruna
Sa fiu cu Tine,Doamne,al Tau pe totdeauna.
In jertfa si-n iubire cu Tine sa fiu una
Sa-mi fii pe vesnicie si Capul si Cununa.
In ochii mei aprinde din ochii Tai lumina,
In graiul meu aseaza vorbirea Ta divina.
Pe fata mea coboara lumina Ta senina,
Fa-mi pasii totdeauna cararea Ta s-o tina,
Iar mainile-mi cu lucrul din via Ta-mi inbina
Cu pacea Ta adancul si gandul mi-l alina.
Viata mea sa fie pe veci de pace plina
Precum pe munte seara e liniste deplina...
Intregile-mi dorinte in una sa revina:
Sa fiu in Tine una ca ramul in tulpina.
Fiinta mea in Tine deplin sa se-ndrageasca,
Din moartea firii mele,viata Ta sa creasca.
Pe fata mea lumina blandetii sa zambeasca,
Iubirea Ta din mine pe toti sa-i cucereasca.
Credinta sa m-aprinda,nadejdea ma-ntareasca
Si Adevaru-n mine deplin sa straluceasca,
Ca ochii Tai,Isuse,cu drag sa ma priveasca,
Acei ce-o sa ma vada de Tine sa doreasca.
Cei ce ma vor cunoaste,sa vrea sa Te cunoasca,
Toti ce ce-o sa m-auda Cuvantu-ti sa-l primeasca.
Viata mea,dorinta de cer sa le-o trezeasca,
Pe urma mea spre Tine s-ajunga sa paseasca.
Si Tie a lor iubire intreaga s-o jertfeasca,
O inima fierbinte din toti sa Te iubiasca...
Iar cand veni-va clipa ce vesnic o sa creasca
Lumina fetei Tale din toti sa straluceasca

AMIN!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu